Fodspor

  • Har opbygget Coop.dk Shopping sprogligt. Er i dag eneste danske virksomhed på danskernes top 3 foretrukne online webshops.
  • Coop.dk vandt Dansk E-handelspris i 2015 og 2016 for bedste webshop og Brugernes Favorit. Blev nr. 3 i 2017 og nr. 2 i 2018.
  • Har øget online varesalg med 40% gennem adfærdsdesignet varetekst.
  • Satte DONG Energy (Ørsted) på det sproglige landkort, da jeg i 2011 vandt Erhvervssprogprisen for ’Årets bedste brev fra privat virksomhed’.
  • Skrev DM for DONG Energy (Ørsted) med respons- og salgsrater på over 30 %.
  • Opstartede og drev eget reklamebureau gennem 10 år.
  • Stod for nordisk lancering af Britney Spears parfumer i 2005 og 2006, med anvendelse af nyskabende event-universer.
  • Vandt DRRBs Advertising Effectiveness Award 2007 for ’Curious Britney Spears’, en tekstdomineret, interaktiv storytelling-kampagne.
  • Skabte – og vandt i konkurrence – det første danske co-brandede 90 sek. TV-spot for Karat Kaffe, BT og Kellogg’s.
  • Relancerede Toblerone og var årets event på Roskilde Festival i 2005.
  • Udarbejdede  SONYs below-the-line materiale gennem 8 år.
  • Stod bag konceptet SONYversity, et nordisk uddannelsesprogram for forhandlere.
  • Var kreativ ansvarlig for al B2C-markedsføring af Apple produkter for Office line og Humac gennem 8 år.
  • Var med til at opstarte FDB’s medlemsservice, som fik over 1 million medlemmer på 3 måneder.
  • Var med til at udvikle et nyt livsstilsmagasin – free magazine – og skrev artikler til de første 11 udgaver.

 

Kontakt mig